PENULEN AIR #NO.1

Masa itu Emas

Yang Menipu Itu Dunia

Selasa, 14 April 2015

SIHAT DAN JALAN UNTUK KAYA

Hasil carian imej untuk assalamualaikum


Peranan kesihatan adalah paling diutamakan pada zaman yang segalanya naik, tapi amatlah payah sekali untuk turun. Yang turun cuma air hujan, manakala yang makin naik adalah darah marhaen. Sebelum itu saya ingin menyatakan secara umum, hidup kita adalah sekali dan tiada duanya. 

 Hasil carian imej untuk HUJAN

Hari ini setakat minggu kedua bulan GST, kita melihat pengguna meragui untuk berbelanja boros. Masing-masing mengambil inisiatif tunggu dan lihat bagi mengurangkan defisit belanjawan di rumah. Si ayah sudah pandai mengurangkan kuantiti batang rokok setiap hari dan ada pula yang menukar 'brand' semata-mata ingin berjimat.

Hasil carian imej untuk JIMAT CERMAT
Contoh
Kaum hawa pula sekarang ini hanya membeli dan mengawal atau menjaga kewangan keluarga. Habis jenis keperluan dicatu dan ada pula diharamkan dari makan dan menggunakan walaupun ianya teramat penting sekali. Di dalam kita berkeluh kesah keadaan ekonomi yang tidak seberapa dan nilai ringgit didagangkan rendah setiap hari sehingga ada diantara kita telah mengeluarkan wang simpanan dan beralih kepada pelaburan emas.

Hasil carian imej untuk EMAS

Itu dari segi kewangan, bagaimana pula dari segi perubatan ahli keluarga? Adakah kita masih sanggup datang, beratur di Hospital atau Klinik-klinik semata-mata mahu lekas sihat walaupun sekarang ini telah ada fasiliti kesihatan yang mengenakan caj cukai barangan dan perkhidmatan yang baharu (GST)?

Hasil carian imej untuk GST

Kita tidak berkira-kira untuk membayar, tapi kita lupa disebalik pengambilan ubat-ubatan pil, ia bakal merosakkan sistem buah pinggang kita. Seperti saya sendiri, saya telah diarahkan untuk makan pil pada dos yang tinggi (paling tinggi) dalam jenis-jenis sakit yang kronik di Malaysia. Setelah disahkan dijangkiti Virus MRSA, saya telah melalui pengalaman yang cukup memeritkan selain dikuarantin di hospital lebih 20 hari. Sakit, tulang tak bersambung-sambung walau setelah 14 bulan ditambah pula diwajibkan makan pil antibiotik yang biasanya disarankan kepada pesakit TIBI.

Ini Testimoni saya sendiri (Abeyfiq Vken Lover)

Mahu tidak mahu saya habiskan juga walau pinggang saya sakit, kejang bahagian belakang badan dan sakit di pundi kencing. Tak rasa tak tahulah. Selepas lebih sebulan menjalani rawatan MRSA, saya disahkan bebas jangkitan tersebut, namun diberitahu bahawa kesan Virus MRSA memunkinkan tulang kaki saya tidak akan bersambung selama-lamanya. Doktor Pakar pula mengesahkannya dan menyatakan saya tidak boleh hidup tanpa bantuan tongkat.



Sedih, kecewa ditambah pulak macam-macam yang saya fikirkan waktu tu. Jadi saya kuatkan juga hati dan semangat untuk lekas pulih demi masa depan saya. Jadi, akhirnya saya telah berjaya mengubah kata-kat doktor kepada saya telah berjaya berjalan dan Doktor, anda tidak semuanya betul kerana anda adalah manusia. Seorang manusia tidak mampu membuat urusan Tuhan, walaupun dengan menurunkan hujan dari langit!

Hasil carian imej untuk MESIN URUT
Contoh Kerusi Urut

Sehingga ke saat ini saya merasakan saya mendapat harapan baru dan berusaha pula nak bantu orang lain sihat dan boleh lah kejar cita-cita untuk kaya. Dengan satu produk ini, saya yakin ramai orang akan dapat manfaatnya. Jangan risau berkenaan kualiti dan harga. Jimat ooo duit kalau nak banding buat rawatan mengurut kaki dan duduk rehat kat atas kerusi urut tu. 30 minit RM10, kalau 24jam dah RM480.00 x 7hari x 1 bulan x 1 tahun x 7 tahun. Bape tu duit nak dihabiskan?

Hasil carian imej untuk stokin vken

Dengan modal sepasang cuma RM201.40. Anda dapat;

* Sihat 24 jam
* Terhindar dari penyakit-penyakit berbahaya
* Terhindar dari terus menerus merosakkan buah pinggang
* Mengirangkan kos belanja perubatan 
* Waranti produk sehingga 7 tahun
* Kesihatan tidak ternilai dengan kesakitan walau harta setinggi gunung!

 Hasil carian imej untuk STOKIN VKEN

Dengan Modal RM704.90. Anda dapat 4 pasang stokin;

* Bantu ahli keluarga sihat seperti anda
* Anda dapat jana pendapatan sampingan
* Anda mampu menjadi seorang ikon kesihatan
* Anda mampu jika anda mahu
* Anda boleh jadi apa pun yang anda mahu

Beritahu 4 orang kawan dan tempah dengan saya harga ahli RM704.90
Beritahu dan sebarkan kebaikan produk ini dan saya bagi RM10 atas satu pembelian. Kalau 100 orang beli, dalam tangan dah ada RM1000.00. Boleh buat 'top-up' barangan keperluan yang ditambah GST!

RM10 akan saya beri kepada " Program Sedekah Untuk Pesakit Kronik "

" Anda Buat, Anda Dapat "

Hasil carian imej untuk tempah sekarang GIF


Mohd Taufiq Mohamed
Pengguna Setia | Ahli | Trusted Seller | Produk Kesihatan Alternatif
Ultimate Energy Series Vken
Simple Blogger | Pengasas
" Program Sedekah Untuk Pesakit Kronik "

Pemilik Rangkaian Niaga | Label
Satria Niaga Muda Enterprise
taufiqmohdkl@gmail.com
+6012.639.1558

Tiada ulasan:

Catat Ulasan