PENULEN AIR #NO.1

Masa itu Emas

Yang Menipu Itu Dunia

Selasa, 21 April 2015

IKHTIAR, USAHA DAN AMANAH


Hasil carian imej untuk alhamdulillah

Program Sedekah Untuk Pesakit Kronik telah berjaya membawa sinar harapan kepada yang memerlukan. 2 minggu lalu saya telah siarkan berkenaan program yang saya anjurkan sendiri. Allah taala telah permudahkan urusan salah seorang hambaNya, dan saya juga telah dipermudahkan urusan oleh Allah untuk mendapatkan bantuan, sedekah secara ikhlas.

Hasil carian imej untuk SEDEKAH

Hanya jari jemari bermain-main diatas keypad smartphone telah membuka hati penderma. Beliau tidak mengambil stokin, tetapi telah mengamanahkan saya supaya beri terus kepada pesakit yang memerlukan. Sungguh, Allah itu Maha Mendengar dan Maha Pemurah.

 Hasil carian imej untuk STOKIN VKEN

Seorang guru dari Melaka telah menyerahkan 1 kotak Stokin untuk disampaikan kepada penerima. Untuk pengetahuan pembac, disini saya letakkan maklumat penerima tersebut. Kepada yang teringin membantu tanpa melalui saya, teruskan dengan niat kerana Allah semata.

Hasil carian imej untuk STOKIN VKEN

PENERIMA PERTAMA 
PROGRAM SEDEKAH UNTUK PESAKIT KRONIK

Nama : EN. AB RAHIM 
Alamat : BALAKONG
Pekerjaan : PEMANDU TEKSI
Tanggungan 1 : 1 (Orang) Lelaki Kurang Upaya. 
Tanggungan 2 : 1 (Orang) Isteri yang juga penghidap penyakit kencing manis.
No. Telefon : +6012-6301978 [Sms | WhatsApp]

Hasil carian imej untuk INSYA ALLAH

Sekian, 

Hasil carian imej untuk BELI SEKARANG
+6012 639 1558 Abeyfiq Vken Lover
Hasil carian imej untuk FREE

Hasil carian imej untuk POSLAJU

Yang benar,

Abeyfiq Vken Lover
+60126391558
taufiqmohdkl@gmail.com

Hasil carian imej untuk SEDEKAH



Tiada ulasan:

Catat Ulasan