PENULEN AIR #NO.1

Masa itu Emas

Yang Menipu Itu Dunia

Jumaat, 6 Mac 2015

MAX3 REBORN CREAM

Max3 Reborn Cream Menyerlahkan Rahsia Keremajaan 
Agar Lagenda Awet Muda Dapat Diwarisi Dari Satu Generasi Ke Generasi Yang Lain! 


Picture9

Masalah lelaki

menopause

Usia merupakan musuh utama kulit anda, terutamanya wajah. Sebaik sahaja seseorang mencecah usia 30 tahun, elibat penuaan akan mara dan mula menjejaskan kehalusan wajah. Selain faktor usia, tubuh manusia sering kali terdedah kepada ancaman virus, bahan cemar alam sekitar, racun herba, penggunaan antibiotik dan steroid perangsang pertumbuhan serta pelbagai jenis bahan kimia yang lain. Longgokan faktor-faktor negatif ini akan mendatangkan impak yang buruk dan apabila ianya melebihi tahap toleransi tubuh, sistem pemulihan semula jadi tubuh tidak akan dapat berfungsi dengan sempurna. Oleh itu, kita perlu memfokus pada perkara paling asas - pengaktifan semula keupayaan tubuh untuk menyembuhkan dirinya. 

Alam semula jadi kaya dengan pelbagai khasiat dan memiliki elemen-elemen penting serta komponen-komponen aktif yang berupaya merangsang penyembuhan tubuh. Melalui usaha saintifik, proses penuaan boleh dilambatkan dan ia bukanlah menjadi satu masalah besar lagi.

MAX3 Reborn Cream dilengkapi dengan bahan-bahan semula jadi yang aktif dan bermanfaat seperti Ekstrak Keladi Liar Amerika, Ekstrak Kacang Soya, Ekstrak Biji Anggur, Minyak Jojoba dan Minyak Pati Ros. MAX3 Reborn Cream yang unik ini juga menggunakan kaedah PET (Permeation Excipient Technology) yang canggih bagi membolehkan bahan-bahan penuh berkhasiat ini diserap dengan mudah apabila ianya disapu pada kulit. Krim ini bertindak dengan membekalkan bahan-bahan mentah kepada tubuh manusia bagi menghasilkan hormon-hormon semula jadi yang mencukupi untuk melambatkan proses penuaan. Ia juga telah terbukti selamat tanpa sebarang kesan sampingan.


wild yam 

Estrak Keladi Liar Amerika merupakan pemangkin bagi lebih 50 hormon tubuh manusia. Selepas beberapa saat meresapi lapisan kulit dan masuk ke dalam peredaran darah, ia berupaya menstabilkan rembesan hormon dalam badan. Seterusnya mengembalikan keremajaan tubuh badan.


soya

Isoflavin soya mengandungi antioksidan yang kuat dan boleh membantu mengurangkan radikal bebas. Ianya berkesan mengelakkan kanser, meningkatkan ketumpatan tulang, mengurangkan simptom menopos, menambahkan tahap estrogen dan mengurangkan risiko penyakit jantung.


anggur 

Biji anggur mengandungi tahap Procyanidolic Oligomers (PCO) yang tinggi & terkenal sebagai antioksidan terhebat. Ia 18 kali lebih kuat dari Vitamin C dan 50 kali lebih berkuasa dari Vitamin E dalam nilai antioksidannya. Ekstrak ini berkesan mengelakkan dan mengawal badan dari pelbagai penyakit dengan melindungi sel-sel dari kesan pengoksidinan.


Picture4 

Minyak Jojoba mempunyai kuasa peresapan yang tinggi. Sesuai untuk berbagai jenis kulit kerana kaya dengan Vitamin D dan protein. Pelembab yang berkesan kerana berupaya menyimpan air dalam kulit, seterusnya mengelakkan pembentukan kedutan dan menggalakkan ketegangan kulit.


mawar 

Minyak Pati Mawar menenangkan & menggalakkan perasaan. Mengurangkan stress dan tekanan. Anti-keradangan, anti-bakteria & antiseptik. Pembangkit shahwat, menstabilkan putaran haid, astringen & tonik. Menggalakkan pembuangan air kencing.


TESTIMONIAL


reborntestimonial

Reborn cream menggunakan teknik ‘Pemeation Excipient Techonology’ di mana ia memastikan kadar penyerapan yang cepat dan berkesan. Tanpa apa-apa kesan sampingan, ia membekalkan bahan mentah yang diperlukan untuk badan manusia menghasilkan hormon yang mencukupi supaya dapat memperlahankan proses penuaan.


CARA-CARA PENGGUNAAN MAX3 REBORN CREAM


Reborncream
Kredit gambar dan testimonial dari Newkidin.com

Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, sapukan krim ini kepada 6  bahagian tubuh yang penting seperti disyorkan, dua kali sehari selepas mandi.

Picture6

MANFAAT KEPADA KESIHATAN TUBUH BADAN
  • Mengaktifkan sistem pembiakan, menstabilkan dan menggalakkan pengeluaran hormon.
  • membekalkan nutrien kepada kelenjar-kelenjar utama, memberi manfaat kepada sistem urinari, sistem saraf dan sistem pernafasan.
  • menguatkan sistem imuniti, melancarkan peredaran darah, mengurangkan kesakitan dan mempercepatkan proses pemulihan.
  • mengurangkan rasa tidak keselesaan semasa haid dan menopaus.
  • mengurangkan risiko kanser dan mengurangkan radikal bebas.
  • mengurangkan risiko osteoporosis.
MANFAAT KEPADA KECANTIKAN TUBUH BADAN
reborn



  • Mengekalkan ketegangan kulit, mengurangkankan terbentuknya garis-garis halus dan kulit yang kasar.
  • Mengurangkan trauma akibat lebam-lebam, luka atau kecederaan.
  • Mengurangkan jerawat-jerawat kecil dan besar serta mengurangkan pembentukan parut.
  • Melembutkan dan menghaluskan kulit.
  • Mengurangkan alahan.
  • Menyegarkan dan membaiki kerosakan akibat proses penuaan.
  • mengurangkan lemak dalam badan dan menambahkan otot-otot yang tegang.
  • Melegakan dan mengurangkan mata yang sembab dan bengkak

  • HARGA

    • MAX3 Reborn Cream, 1 botol RM380.00
    • 1 set MAX3 Reborn Cream (2 botol) RM665.00
    Sila isi borang pesanan di atas kanan laman blog ini.
    Sumber laman ini diambil dari laman web MXB dan NEWKIDIN.COM

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan